Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hvor tar man kontakt og når kan man begynne å ta slik behandling? Jordmor og fastelege er begge på ferie hvis det er de som skal henvise...
MorT-3gutter Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke du trenger henvisning fra lege/jordmor da dette er noe du må betale av egen lomme. "Slå opp" i telefonkatalogen på akupunktør, så er det vel bare og ta en telefon og høre.
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg går til akupunktur på føden...
Faylinn Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Finn en i ditt område hos Akupunkturforeningen: http://www.akupunktur.no/ Noen begynner i uke 35, andre i uke 38 avhengig av type fødselsforberende akupunktur det er.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Ringte selv sykehuset i dag og traff jordmor som tok imot sønnen min sist - super dame og hun sa at jeg bare måtte komme inn, så kunne hun kjenne på meg og evnt finne noen til å sette nåler på meg. Krysser fingre for fortgang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå