Gå til innhold

går slimproppen litt og litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen dager med masse grønn, seig slimaktig utflod. Lurer på om dette kan være slimproppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som slimproppen ja! Hos meg kom alt på en gang og det var en meget seig ekkel grønn slimklump! Hadde aldri sett dette før jeg, men har hørt at det er mange som opplever det slik som du deg! :)

Skrevet

Samme her, misa! Vi har termin på samme dag også :o)

Skrevet

Så spennendes! Jeg føler på meg at snuppa snart vil ut.. Har så mye vondt om dagen. Vrei meg i smerte i går kveld da vi hadde lagt oss. Trodde virkelig noe var på gang etter 1,5 time med smerter helt nederst i magen. Men plutselig så stoppet det..

Hvor lang tid kan det gå etter denne slimproppen har gått da?

Skrevet

Kjenner igjen de smertene ja... Noen ganger kjennes det ut som om noen stikker en kniv oppi der og vrir rundt...

Jeg også tror snuppa her snart vil ut. Også med tanke på at jeg har åpning på 2 cm...

Kan visst ta flere uker fra slimproppen har gått til fødsel!

Skrevet

i en spørreundersøkelse på babyverden ble det til at 50% fødte innen få dager etter slimproppen var gått,mens bare 9 % hadde gått 2-3 uker

Skrevet

Ok!

Vil vente liiiiiiiitt til, hehe... (Om det er slimproppen da vel og merke...)

Skrevet

Den resterende gjengen da? Ikke oppdatet at den gikk kanskje eller?

Skrevet

det va bare det eg greide huska.. hehe trur vertfall at det va jevnt fordelt.. søkte på slimproppen på google.. åsså kom der opp ei sia fra babyverden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...