Gå til innhold

Ikke bare-bare å vaske hus med en liten en som har lært seg og krype...;)


Theosmamma

Anbefalte innlegg

Følger etter overalt, og skal ha moppen, bøtta og alle de små haugene med støv som blir samlet opp. Så når vi var ferdige med husvasken måtte vi ta oss en dusj og bli rene og pene selv også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det skal ikke være lett. Har du ikke en lekegrind? Benjamin har en lekegrind, men liker ikke å være der så lenge. Han har en tegnefilm som varer i 20min som han elsker. Da sitter han i vippestolen og er helt stille hehe. Får gjort en del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp å vaske jeg..Her flyr kaninene under beina på oss..hehe.. Neida, vasker når mannen kan ta barna, har gitt opp å vaske med de to i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... hmmm han gutten min er 7 mnd men han krabber ikke enda handa.. så jeg får da egentlig gjort en del.. foreløbig..hehe kan tenke meg at d ikke er lett når de beg å pile rundt omkring. men hver mnd har sin sjarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Og jeg som har gledet meg til at Karsten begynner å krabbe fordi jeg tenkte at da var det lettere å få gjort husarbeid. Da kunne han bli med og se på hva jeg driver med. Jeg har jo sagt til mannen min at jeg snart skal få gjort litt mer husarbeid på dagtid... Jeg tok visst feil der altså.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...