Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Går det an? Altså kan man overfore at barn med brystmelk, så lenge hun vil ha liksom? Føler jeg ikke gjør annet enn å amme og babyen min er 2mnd nå.Er spesielt ille på kvelden.Men jeg tror jeg har nok melk og hun legger å seg bra....skal jeg nekte henne når hun ligger og sutter på genseren min og åler seg ned mot puppen? har ikke hjerte til det jeg.Men ender jo med at jeg blir "murt inn" her hjemme for tørr ikke dra noen plass og vil ikke ha besøk når jeg sitter med puppene ut konstant.....
Expat Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 det finnes mange plassersom er ammevennlige da, og mange ammer i slynge. Eller med sånn boob-genser (selges bl.a. igjennom ammehjelpens nettshop). Men, nei barnet tar som regel det det trenger!
Videlivi Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Har hatt det sånn jeg og, men av erfaring så ville hun skjeldnere ha mat på kvelden når vi var borte eller på besøk enn da vi var hjemme alene, for de som holdt henne og dullet med henne luktet ikke melk som jeg gjør. Vesla har helt klart fått nok mat for hun er 4 mnd i morgen, og veier 8610g. Fødselsvekt 4014g. Men prøv å dra et sted, så kan dere vel heller dra derfra hvis du syns det er ubehagelig ( skyld på at du er trøtt eller noe...)
Hoppetussa Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Sånn har jeg hatt det også, var kjempestressa over det de første ukene - var det virkelig normalt å amme hver halvtime-time? Det gikk imidlertid bedre når jeg kun så kosen i amminga, og ikke bekymret meg over at hun spiste for mye. Dette løper de av seg når de klarer det. Og tenk at de har litt å gå på når de blir syke da! Ble etterhvert vant til å slenge ut puppen overalt. De fleste har sett en pupp(helst to på en gang) før, så...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Tusen takk for svar og tips:) Godt å lese at andre har det/har hatt det som meg! Føles ut som om det bare er meg som ikke klarer å følge "oppskriften" iblandt. Og fikk nesten kjeft på hs, de sa jeg måtte drøye måltidene så hun ikke hadde konstant full mage og fikk mageknip.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Dette siste med full mage/mageknip tror jeg henger igjen fra gammelt av, altså! Nei, det høres helt vanlig ut for meg å amme så mye når barnet er så lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå