Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 som har fått flerlinger som første i familien? Altså at det ikke er flerlinger i familien fra før.. Og var det naturlig unnfangelse uten "hjelpemiddler" som akupunktur,osv? Jeg føler jeg har blitt så stor,men vi har ikke flerlinger i familien så jeg syns det virker litt rart at jeg skulle fått flere enn en.. Har ul-time 15.mars da:) Er kjempe spent..
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Her er det ingen i slekta som har fra før, så vi er de første. Klarte det helt på egenhånd og jeg er ikke så gammel heller så vet ikke helt grunnen jeg:-)
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 hei! jeg er også en av de "heldige"ingen i slekta ung og sprek og helt av meg selv-gikk til og med på pilla;-)
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Er også den første i slekta med tvillinger. Er første gangs fødene og klarte det helt alene på første forsøk. Så her er pappan stolt..
saramor med 2 i magen Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 samme her - første i slekta, og helt på egenhånd! (det er vel mamsen som bør være stolt - siden det tross alt er hun som "slipper to egg"!! (hvis de ikke er eneggede da...) Men papsen her hjemme er også stolt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå