Gå til innhold

Emmaljunga edge duo....

Junijenta - gifteklar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

med sportsunderstell. Er det noen som har det og kan svare meg?

Jeg har vært å tittet på den i butikken, har lyst på den men synes at understellet ser så bredt ut. Fra hjul til hjul. Hvordan blir det å få meg seg vognen inn på trikk og buss? Er den for bred til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne vognen og er veldig fornøyd med den! Det er en skikkelig stødig og stabil vogn, bagen er bare helt fantastisk.. Men den er veldig stor!! Hvis du kommer til å ta buss og trikk mye ville jeg anbefalt en lettere og mindre vogn.. Har selv tatt buss et par ganger med den, og det går greit, men den er som sagt veldig stor!!! Jenta mi er 4mnd og jeg er på jakt etter vogn som ikke er så tung og som tar mindre plass sammenlagt! Tror det blit TFKjoggster twist...

Skrevet

Jeg har.. Har ikke tatt trikk med den. Men det går helt greit på buss og bane iallefall. Den er ikke så bred at det er et problem å få plass..

Super-fornøyd med vogna vi.

Skrevet

På tog er det egen vogn til barnevogner og rullestoler;)

Vognen kommer imidlertid ikke forbi dette området, da stolene står akkurat litt for nærme. Prøvde å sette meg og vognen på familiesetet rett ved siden av (det med seter vendt mot hverandre, plass til 6 personer), men det gikk ikke. Men får jo tatt toget da:)

Skrevet

...er veldig TUNG!! Hadde vurdert denne vogna, men er avhengig å ta vogna mye inn og ut av bil. Den veier 19 KG!! andre vogner ligg er i snitt 15-17 kg. Hun i Emmaljunga butikken anbefalte meg å velge en annen vogn, både fordi den er tung og tar mye plass. Men fin er den......

Skrevet

Tung å ta inn og ut av bil..men en drøm og trille:)ville ikke byttet den i noen annen:)

Skrevet

Classic-understellet er lettere enn sportsunderstellet, men regner med at de er like brede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...