Gå til innhold

Kos


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

Føler at dette er et teit spørsmål. men spør for det. lillegutten min vil ikke ligge å sove i senga sammen med meg om morgen, har aldri gjort det, har alltid sovet så godt i egen seng, men nå våkner han så tidlig så kunne tenke meg å sove sämmen litt lenger. er det andre barn som er sånn? er du noe jeg bør bekymre meg over. også vil han bare leke og være på golvet. ikke kose i fanget. er det normalt? bare spør jeg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Theo er heller ikke så veldig kosete. Liker å sitte i fanget og ligge i senga med meg, men da må vi helst gjøre noe, spille musikk, se i bok el. Han kan kose litt i fanget når han er trøtt, men liker bedre at vi kiler han el om vi skal ha nærkontakt. Tror det er vanlig jeg, gutter er vel også mer aktive enn jenter har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas ligger å ligge i senga men bare leke absolutt ikke sove, selv om han e rsyk skal han leke hele tiden. når han er trøtt så kan han sitte i fanget da er han mammas kosegutt. han var så fangegutt når han var liten, men de blir jo større. må vel bare innse det.klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten er alt for nysgjerrig til å være kosete. Selv da han var forkjølet orket han ikke å sitte og kose. Er heldig om han sitter 10-15 sekunder i ro på fanget slik at jeg kan stjele til meg en kos... Elsker å være på gulvet og leke. Men han vil aller helst bli båret omkring for at jeg skal holde ham opp så han får undersøke ting...

 

Men når han sover første luren sin på formiddagen, da sover vi sammen i senga mi. Han synes ikke det er så stas å ligge rolig da heller, men da "tvinger" jeg ham til å ligge rolig frem til han sovner. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tida skal Ingrid helst ligge eller sitte på gulvet. Kos for oss er å "lese" ei bok, bla i bildene. Men jeg må være i samme rom som henne, ellers hyler hun. Så det blir stort sett til at jeg sitter og leiker med henne - det er vår kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der.. Jeg har også prøvd å legge Amanda ved siden av meg på morran, men hun skjønner ikke at hun kan sove der så hun ligger bare og lugger meg og kliper meg i nesa, hehe. Men hun er ei kosejente sånn ellers vil jeg si..

 

Egentlig er det vel bare en fordel at de er selvstendige og vil leke litt alene og sove i sin egen seng =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...