Gå til innhold

Blødning=abort?? Bestandig?


Mams til Ronja har fått Aurora

Anbefalte innlegg

Spør ikke for min egen del, jeg hører hjemme på 3 tri. Men har ei venninne som testet seg positivt på mandag, muligens 5-6 uker på vei. I går begynte hun å blø, brunt blod på papiret når hun var på do.

I dag blør hun masse friskt blod... MÅ det være en abort? Hun har litt menssmerter også, men det har hun hatt siden før helgen, kvalm er hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke nødvendigvis det er en abort, kan bare være et tegn på at ting fester seg der inne! MEN, hvis hun er veldig bekymret syntes jeg det er lurt å ringe legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme, men det kan godt mulig være abort hvis hun blør masse. Man hører også om de som har blødning som det går bra for. Blødning og smerter tidlig i svangerskapet er symptomer på abort. Tror jeg ville forberedt meg på at det var abort for ikke å bli skuffet. Da kan man heller bli positivt overasket hvis det har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun regner med at det er en abort selv da... Det er hun helt sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

 

Men det er jo ikke sikkert det er tilfelle for din venninne.

Men håper hun ikke har hatt en Abort:)

 

Ønsker henne lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ronja M får lillesøster 28.4*

 

Hei vennen.

Fint noen er mer optimistisk enn meg.:) Men slik det ser ut nå så er det ikke mere å hverken tro eller håpe..

Kvalmen er borte, smertene sterkere, vurderer varm dusj, det samme er blødningen.. Ingen tvil i grunn..

Jeg får heller dulle litt med vesla du har i magen, når hun kommer om noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...