Misa+spire i magen<3 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 åååå jeg sikler etter kebab pizza, men jeg vet ikke om jeg skal tørre å spise kjøttet. Noen som vet?
ceso Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 jeg har spist det for jeg har hatt fullstendig pica på kebab... har ikke hørt annet, men er det så får vi garantert beskjed straks
ninsoer Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 hvorfor tror du at du ikke skulle kunne spise kebab kjøtt?
Misa+spire i magen<3 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 Fordi jeg vil tro det er litt mer bakterier i det kjøttet som bare står på en pinne og blir varmet opp enn det man steker selv.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Har selv dilla på kebab:) Vi har en veldi bra pizza/kebab resturant her i byen, stoler veldi på servicen der:).. Litt dyrere enn å kjøpe fra vogn, men eg synes at d e verdt d... Eg ville ikkje ha kjøpt kebab fra ei vogn...tviler på at de er så nøye med vask av kinakål og renhold i slike vogner.
ninsoer Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 er jo bare å få de til å steike d godt om du tror at hygenen ikke er så bra der.. på de plassene de selger kebab kjøtt hær har jeg ikke noe problemer med å spise d.. vet at d er godt hondtert og at de selger mye av d..
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 åååå...nå fikk jeg lyst på kyllingkebab, men får så halsbrann av sånn mat:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå