Gå til innhold

Hvilket bilsete anbefaler dere?


seff

Anbefalte innlegg

...nå som dere har blitt kjent med setet deres? Har innsett av det chicco-setet vi kjøpte var et bomkjøp. Kjøpte det veldig tidlig, så har egentlig aldri satt meg inn i "bilsete-debatten". Problemet er at det ikke er komfortabelt nok, Mira sitter veldig rart i det og det er så hardt...Vi har slekt ganske langt unna, så det blir litt langkjøring utover vår/sommer. Hvilket sete går for å være mest komfortabelt? Og hva er evt pluss/minus ved setet du har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har graco sete som klikkes ned i en base enkelt festet i setet bak, syns det er veldig greit å kunne ta setet inn med henne oppi uten noe problem. hvis dere skal reise langt, ville jeg leigt en bag sele til bil og kjørt strekningen mens hun sov godt, liggende. hvis du har hard-bag. fåes leigd på barneutstyrs butikk.

 

håper du finner ut av det! ALT FOR BARNET!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har maxi cosi cabriofix. Bare fordeler med det syns nå jeg.

- det er lett

- frem til nå har vi hatt "babypute" som fulgte med i (babyen ligger mer)

- passer til Quinny buzz understellet vårt

- lett å montere

- Det vipper fint og babyen ligger flat når det står på gulvet

- lett og få barnet ut og inn av, selene er enkle å klikke på

- har ikke base, men vi har bestilt. Men vi syns det er lett og greit å få t og inn av bilen for det

 

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Maxi Cosi med base. Veldig fornøyd. basen kan festes i isofix system, eller bare i beltet. Stolen kan også festes i bare beltet. Står godt og stødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akta graco autobaby med base.

Veldig fornøyd. Enkelt å ta med setet inn , på butikken e.l

Så slipper han å sette seg i kaldt sete når vi skal ut å kjøre og...

 

Eneste minuset er om vi bruker det uten basen, ikke alle biler har lange nok belter til å få rundt setet... ikke eldre biler vi har sitti på med... Men det gjør egentlig ingenting, vi bruker jo som regel vår bil... Og basen passer i alle biler...

 

...eller kansje ikke caravelle... mener jeg å ha hørt... :))

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere :-) Vært og kjøpt nå, og valget falt på maxi cosi cabrio. Så nå sitter ikke snuppa som en haug i setet lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...