Gå til innhold

Faens H&M!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser i katalogen deres og hva i alle dager er det som har skjedd. Max str 46 eller L på klærne, men en del klær går bare kun opp til str 42 eller 44. Dette er virkelig for dårlig altså!!! Flere som har reagert??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke vært sånn lenge? Er bare noen unntak innimellom? Har ikke giddi og kjøpt noe der jeg. Bruker heller josefine josefsson.

Skrevet

de har aldri hatt de store størrelsene på nett...

Skrevet

Brukte bestille mye fra HM før, og ble kjempeforbannet da jeg så de hadde tatt bort de store str. De har jo nå max L eller 46. Er vel fordi de vil ha alle disse kjendisene til å designe klær og de nekter vel å ha store str. Ringte til dem å sa min mening, og var bra forbannet. Fikk til svar at de hadde fått MANGE telefoner om nettopp dette, og at de bringte det videre. Spurte om de ville komme tilbake med store str, men det visste hun ikke!

Oppfordrer alle til å ringte HM og si deres mening!!!!!!!

Skrevet

H&M har blitt helt ubrukelige!!!!

Jeg trodde heller ikke mine egne øyne da jeg fikk den nye H&M rowells katalogen før jul. Tidligere har jo en mengde av klærne gått opp til str xl/48-50, men nå er altså alle disse str fjernet. Kan bare ikke fatte hvorfor!!! Det er jo disse str som blir utsolgt først!!!! Jeg har hørt rykter om at det skal komme en egen katalog med BIB klær, men det synes jeg er en fattig trøst. Klærne i HM rowells katalogen var jo mye bedre enn BIB.

Jeg skal ringe og klage!!!! Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme...

I mellomiden vil iallefall jeg boikotte HM. Jeg synes de stort sett har kjipe klær for tiden. Anbefaler heller ZIZZI klær på det varmeste!!!! Simply, Dominique har også endel fint i vår...

:-)

Skrevet

Da Karl Lagerfeldt designet klær for H&M så var det jo mange som reagerte på at størrelsene var så små. Og han svar var at han ikke ville se "fat girls" i sine klær... Kunne ikke mislikt en person mer.

Skrevet

Noen ganger føler jeg at fordi vi er store så tror mange "designere" at vi blir glad for kjerringkjoler med stooore blomster som da gjerne er BRUNE... og ikke minst striesekker...

Jeg er stor men går faen ikke i hva som helst... Og H&M er en av de som var ok før, men nå er det grusomme klær der....

Og selv om en er stor så behøver en heller ikke gå i store kjoler av gensere... en kan gå med formsydde klær og fremheve figuren. Men er ikke alle steder en finner dette.....

Vi burde kansje si fra om at vi liker de samme fargene som alle andre.. og vil ha en rosa genser som de slanke kan kjøpe på vero moda for eksempel.... gjøre ett opprop.. heheh.. kan jo drømme... men jo flere som klager jo bedre er det...

Skrevet

jepp, savnet også xl størrelsen i H&M katalogen vi fikk i vinter...

Men jeg har som Kardemomme begynt å handle på Zizzi ( selges på Solo på Guneriuss senteret i oslo) og de har mye kjempe fint ( se solo.dk) og Simply og Dominiqu på Only for you (tror jeg den heter, ligger i alle fall oppe i Akersgata ovenfor Dagbladet her i oslo). Zizzi har litt billigere klær enn simply og Dominique og de har utrolig masse fint synes jeg.

Men jeg fikk faktisk tak i 2 stk mamma bukser på HM på onsdagen ( jeg bruker 50/52 til vanlig i bukser( har både mage, lår og legger....). Begge svarte, den ene i helt vanlig stretch stoff(litt blank) og en i en bomull/lin blanding tror jeg.Og det er jeg veldig fornøyd med for Zizzi, simply og dominique har ikke mammaklær, jeg har spurt de om de vet om noe sted med mamma klær i store størrelser og de henviste videre til H&M....

Skrevet

signerer denne...

i tillegg har BIM-avdelingen på H&M blitt fullt med så stygge klær at jeg gidder ikke engang å gå dit å se lenger!!!! Fysjom, skamme seg burde de...

Skrevet

Helt enig!!!!!

Var nettopp innom siden deres og fant ingenting som kunne passe. men har du sett i LaRedoute katalogen? Her er det ett par merker som går opp til 52 veldig mye fine klær, jeg har kjøpt ett merke som heter TAILLISIME, har str helt opp til 58. Klærne er og av veldig god kvalitet.

Skrevet

Helt enig!

H&M har mye dårligere utvalg enn før og mammabuksene der passer overhodet ikke til meg :-( Er litt skuffet over det for har handlet masse der i årenes løp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...