Gå til innhold

Carina2, kan du se her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser at du også mistet i uke 7. jeg har akkurat fått bekreftet at jeg også har mistet. uke 7 i dag. jeg har blødd 6 dager ( var ferdig med de på mandag) er dette mensen? kan eg regne med el om noen dager da? hvordan var det med deg? jeg fikk ikke noe godt svar fra legen. han bare "kastet" meg ut igjen på en måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d var da dårlig av legen....jeg blødde også i 6 dager,og legen min trodde jeg hadde mensen i tillegg da spiren hadde vært død i ca 2 uker....jeg er sikker på at jeg har hatt el nå denne helgen.tok noen tester men de funket ikke helt,men fikk strek på 2 av de 5.kjente på kroppen også at jeg hadde el,og d kom el slim....så jeg er ganske sikker...du kan nok få el nå om noen dager,men tror ikke alle får d så fort etter en sa...men mange.......ta noen tester og følg med på kroppen så kan d hende spiren sitter igjen fort....=)

bare og spørre om du lurer på noe=)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :) Greit å ha noen man kan spørre om råd og sånn..

syns også det var ganske dårlig av legen. skal opp igjen der i morgen å prøve å få noen ordentlige svar.

Skrevet

noen leger mener at man bør vente til man har hatt en normal syklus...men legen min mente det bare var tull, han sa d mest var for og lette jobben dems grunnet termin dato og sånne ting...så jeg blir sendt på ul hvis jeg er gravid igjen nå=)

Skrevet

okei. jeg tenker at vi også begynner å prøve om ikke så lenge. vet i grunn ikke hva som skjer. har ikke fått en dritt svar fra gynekologen. vet ikke om jeg har hatt en sa. vet bare at det ikke er liv der ennå. går utifra at jeg har hatt en sa, men han sa ingenting. lite info om hva vi gjør nå, hvorfor det skjedde, og utrolig lite medfølelse. eneste han sa da jeg var ferdig med å ta blodprøver var, "ja du kommer til å ta mange av de fremover, så du må bare bli vant til det" hva for en lege sier sånn da??? vet ikke om jeg bør ringe fastlegen å få svar på alle spørsmålene mine, eller om jeg skal stikke opp igjen til gynekologen å få litt svar...

Skrevet

så utrolig dårlig....du kan jo ringe legen din, og høre hva han sier....sa han ikke om du hadde hatt sa/ma?????

Skrevet

nei han sa ingenting.. har aldri vært hos han før. gynekolog han. men fastlegen min er jaffal veldig koselig å grei. og det er en dame. fikk ihvertfall veldig god hjelp da jeg var der sist..

Skrevet

da har du nok hatt en sa,eller så matte du jo fått tablett for og få ut d som hadde vært der....lykke til...skal du ta blod prøve ogjen da???for og sjekke hcg??

Skrevet

han tok en blodprøve av meg. men mer vet jeg ikke. han snakket om et hcg-skjema, så gikk han. kjempe grei lege må jeg si! dustefyr.

men sa ingenting om at jeg skulle komme tilbake å ta blodprøve igjen...

Skrevet

d er jo veldig rart...for man pleier og sjekke at hcg går ned...så ikke kroppen fortsatt tror at du er gravid...ring han eller legen din i morgen..han skal sjekke hcg!!!!!

Skrevet

okei, jeg var helt i min egen verden da jeg var der oppe. skjønte liksom ikke at jeg ikke er gravid.. da ringer jeg han i morgen å hører hva som skjer.. :)

Skrevet

ja gjør det!!!!!lykke til..gi meg en tilbake mld da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...