Eternity Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Nå har jeg da havnet ut i barnevognjungelen. Er førstegangs, og er noe i villrede i forhold til vogn. Var innom en butikk i går, og dama der anbefalte en quinny speedi. Må jo si jeg syntes den så veldig fin ut, lett og grei. Men er det noen som vet om det går an å kjøpe bøyle på sittedelen på denne vogna? Ser det er det på Freestylevogna. Ville dere som er litt mer bevandret i barnevogner kjøpt denne type vogn til en nyfødt? Vet baggen er liten, og sittedelen kan ikke snues mot meg på denne modellen.. Noen som har noen råd?
*enfalmawen* Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Det går ikke ann å kjøpe bøyle til vogna. Jeg har hatt denne vogna, men solgte den siden jeg snart får to. Likte den veldig godt, dødsgod å trille. Har ikke prøvd baggen da, men syns den ser fin ut.
prøvekluten+3små Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 syns dere ikke den er litt vel åpen for vær og vind da?kalesjen ser jo så stor ut..åsså ligger jo babyn fra deg..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har hatt denne vognen - den er ikke å anbefale. Gå heller for Quinny Freestyle!
pooh-75 Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Vi har hatt denne vognen hele tiden, og poden er nå to år. Nettopp gått over til søskenvogn da nr.to kom. Men er veldig fornøyd med speedien. Bagen er lik som på alle quinny vogner, og vi brukte sportsdelen fra han var3-4mnd. Han har vært kjempefornøyd. Kjøpt bumperbar som egentlig er til OTH. Denne passer på speedie hvis du setter den opp ned. Suverent. HAr brukt voksi i vognen på vinteren og har da vært lunt og godt. Du kan kjøpe et fottrekk på Rudo for en billig penge og sy stropper på hvis du savner det til vogna. Vi har også brukt en reim bak ryggen og håndtaket for å få full sittestilling etter hvert som han ble større. Vogna er lett å trille, lett å legge sammen og tar liten plsas i bilen. Ville ikke bytta den ut mot ei større, tyngre vogn! Lykke til i Jungelen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå