Gå til innhold

Endelig bekreftet at jeg hører til i Augustklubben

Anbefalte innlegg

Var på UL igjen idag og endelig fikk vi en termin å forholde oss til. Den magiske datoen er 1. august :) En måned senere enn menstermin, men passet bra med det vi trodde selv.

Deilig å se den lille igjen. Vi var også på UL for en måned siden og så vel "sammenhengen" litt bedre da, men nå var krabaten litt mer livlig og våken. Strakk på bein og armer, svelget litt og snudde seg med ryggen til når h*n mente at det var nok oppmerksomhet :) Ligner på sin far der gitt..hehe Ellers så vi jo skjelettet bra, så litt mer alien ut enn sist liksom..men fortsatt verdens søteste lille sak.

Så ikveld skal vi feire med pizza og fotball på tv!

Fortsetter under...

Hei

Så fint at det ble augustklubben på deg også... "kremen" av barn blir født i august har jeg hørt... hehe...

Men jeg lurer litt på det med terminen din.. Hvordan kunne terminen bli flyttet så mye som 1 mnd?

Uregelmessig mens rett og slett. Noen ganger var det en måned imellom, noen ganger to måneder osv....slitsomt når man prøver å aldri vet når man skal sette inn støtet, men det funka til slutt.

Fastlegen tok utgangspunkt i siste mens, som var i september og fikk dermed termin 1. juli. Skjønte selv at det var helt på vidda, men han ville ikke høre gitt...

Jaja, gjør ikke meg no, fikk jo vært å sett nurket vårt to ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...