Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er i min 36 uke, og har en liten baby som koser seg mest i sete leie. skal derfor vurdere om vi skal prøve å vende henne. Vil ikke føde i seteleie.Lurte litt på deres erfaringer om dette, er litt nervøs kan man si...........
3 i vannet:) Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei! vi to er i samme båt,jeg er også i uke 36 og skal inn å vurdere utvendig vending på gutten,neste uke. Dette er min første så jeg har ingen erfaringer med dette,men ville bare si lykke til,uansett hva du gjør! Jeg er villig til å prøve det hvis det er mulig,for det frister ikke med setefødsel:) Hvilket sykehus skal du til? Jeg skal på Riksen...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Vil bare ønske dere lykke til:) Hos meg får de ikke snudd utvendigfra pga foranliggende morkake, så det blir spennende hva de sier på UL til mandag for min del:)
3 i vannet:) Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Takk! Hvis du har mulighet til å føde i setefødsel,skal du gjøre det da? eller tar du KS??? jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre...vil egentlig ikke ta KS,men vil heller ikke oppleve evt en traumatisk setefødsel hvor det ender i haste KS....
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Kan ikke si at jeg gleder meg akkuratt nei, men jeg stoler på at de er flinke der, er kjempe fornøyd med opppfølgingen. skal føde på Drammen Sykehus.De gav meg beskjed om at hvis babyen ble det minste stresset under snuingen, så blir det keisersnitt. Kjempe lykke til til dere andre også! !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå