Gå til innhold

Rart dette her..... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått og vært lettere lei og oppgitt over denne store magen min i lengre tid. Liker ikke å legge på meg, og er redd for at jeg skal slite med alle ekstrakiloene i årevis etterpå. Men nå har jeg kommet så langt som 33 uker, og nå begynner jeg å kvi meg til magen er borte!! Nå synest jeg bare det er deilig å ha den der, godt å kjenne de små "dyttene" fra Gullet vårt!! Selv om det er tungt, og jeg legger kriseplaner for "hvordan komme meg opp igjen ifra dusjgulvet etter å ha sittet på rumpa og barbert leggene". Nå vil jeg bare at Gullet skal være det inne!! Mye tryggere der inne enn ute i den store vide verden... Rare greier det her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mye rare tanker en har ja. Kan ikke si at jeg føler det samme, kan nesten ikke vente til å få en mer normal mage igjen :) Føler det samme som deg når jeg tenker på den store vide verden, tenker mye på hvordan dette skal gå men heldigvis er de fleste tankene positive.

Skrevet

jeg tenker som så at d skal bli godt å få babyen ut... men samtidig vil jeg beholde magen me de go'e sparkene.. er så godt å ligge litt lenger om morgene å bare kjenne babyen sparke der inne.. men tror at d ha blitt tungt i lengden.. så skulle gått me så mange kilo ekstra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...