Gå til innhold

Anbefaler bok om fødsel på det varmeste!

Anbefalte innlegg

Den heter "Active Birth - a new approach to givng birth naturally", og er skrevet av en dame som heter Janet Balaskas.

Jeg følte meg veldig rolig etter å ha lest den, og den styrket vel egentlig mine egne oppfatninger om hvordan jeg ønsker å føde.Jeg vil være en aktiv fødende, ikke en "pasient" lenket til senga og preparater. Jeg har ikke bestemt meg om jeg vil ha epidural eller ikke, må nok kjenne litt på hvordan det er, siden dette er førstemann. Men jeg håper jeg skal klare meg uten, særlig med litt av det jeg har lest i denne boka i bakhodet. Den fikk meg til å tro at dette skal jeg selvfølgelig klare! Samtidig gir den en grei innføring i hva som skjer med kroppen, både under graviditet og fødsel.

Kan anbefales på det varmeste!!!!

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei

Den boka du nevner er ikke den letteste å forholde seg til. Madeleine Kats har tolket den på en bra måte i boka "Å føde barn i dag." Jeg har en ekstra som jeg kan selge deg for en femtilapp. Ellers så kan du også se hjemmesiden min om Lamazemetoden:

www.lamazemetoden.no.

Hvis du vil ta kontakt med meg kan du enten bruke kontaktskjema på hjemmesiden eller sende mail til [email protected].

Ha det fint!

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...