Gå til innhold

hvor har dere bilsete?


♡Linda♡

Anbefalte innlegg

Har det noe å si hvor bilsete står baki?? om det er bak fører eller passasjersete? hvor har dere det?

 

Står som regel bak førersetet her, lettest å sette det inn på den sida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det bak førersete her også. Det eneste som er litt dumt er at man ser ikke ungen i det hele tatt når man kjører... Men man kan jo ikke ha det foran uansett da pga airbagen (for de som har det da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det bak passasjersete, syns det er greiest, da klarer jeg å putte inn smokken ved behov....hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må ha det fremme (har ikke airbag), vi, for sikkeshetsselene bak er ikke lange nok. Går jo greit når jeg kjører aleine med babyen, men litt kipt når jeg er ute med samboer også. Da må en av oss sitte bak... Har ikke kjørt så langt ennå, men kvir meg til vi skal det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøsters sete er bak førersete, lillemann sitter bak passasjersetet - da har jeg bedre oversikt over han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sete fremme. Kan koble vekk air bagen. Kan ikke se for meg at det blir plass til 3 seter i baksetet!!. Men det skal være mulig... Vi setter hun nok bak før ferien, ellers så blir det vel jeg som må sitte i baksetet:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

setet står bak passasjer siden fordi det ikke er plass til mine bein og sete bak førersetet. jeg har kjøpt en leke med speil slik at jeg kan se henne, har familie litt unna og kjører endel lange turer og da er det greit å se henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...