Gå til innhold

Hei dere.. "ny" her.. trenger noen svar..

Anbefalte innlegg

Hei - definisjon på en sliter? hmm hva er det.. det må vel være når en føler at en har gått så lenge, og at man lurer på om det er noe galt med en som gjør at en ikke blir gravid? Kanskje.. vet ikke jeg.. men prøver meg her inne likevel..

Jeg har hatt meg en god og lang pause fra bim nå fordi jeg følte det ble for mye fokus på denne prøvingen..

Jeg/vi sluttet på pillen for et år siden.. MEN.. vi drev ikke å regnet ut el og letet etter slim ol. før rundt august.. Det skal sies at vi ikke er av de mest aktive på soverommet heller.. noen ganger kan det gå et par uker mellom hver dag..

Har hatt litt problemer med å finne el pga en litt ustabil mens..

Hadde prøvefri et par mndr i desember/januar.. men hadde ubeskyttet sex.. men drev ikke å regnet ut når el skulle være der ol.

Jeg har vært gravid en gang før.. ca 5 år siden.. Og det var ikke planlagt. - glemte da EN p-pille....

Bør jeg komme meg til legen snart? Eller har vi ikke prøvd godt nok enda.. dette sliter virkelig på meg nå.. og har hele prøvingen så godt opp i halsen at jeg nesten ikke orker mer av dette..

Tusen takk for alle svar jeg kan få!!

Hilsen en litt frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8427503-hei-dere-ny-her-trenger-noen-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Defenisjonen av en sliter står i overskriften..

Etter enn rask utrekning har du prøvd i ca 5 mnd, så slapp av!

Prøver dere aktivt uten hell videre så kan du begynne å lure på om noe er galt til høsten.

Hei kjære deg

Skjønner at du er frustret, første gang ble jeg gravid etter 5 måneder (mistet i MA) og det føltes som en evighet da, men når jeg forteller dette i ettertid føles det så kort med "bare" 5 mnd...

Jeg ble henvist til gyn og synes det nesten er mer stress og slit nå med alle ultralyder og eggløsningstabletter og alt.. Finner ikke noe galt med meg har EL og normale prøver men gynekologen "vil ha meg gravid", så jeg må ofte til kontroll. Jeg liker ikke alt det styret så vi kommer til å prøve på egenhånd i noen måneder nå...

Så hvis jeg var deg ville jeg ventet litt med all utredning i allefall til man har prøvd aktivt ett år...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...