Gå til innhold

Dere med erfaring fra privat-klinikk. Lurer ang. søknad

Anbefalte innlegg

Har lasta ned søkanden på nettet, men det står ikke noen om jeg skal sende med resultat av prøvene vi har tatt. Bør jeg ringe lege og gyn. for å få disse prøveresultatene?

FIkk dere hjelp av lege/gyn når dere fylte ut søknaden eller gjorde dere det selv?

Hadde dere tatt alt av prøver, (kromosonprøver o.l) før dere søkte? Jeg prøvde å ringe gyn for å si at vi ville ta alle prøver som var nødvendige, men han ventet enda på svaret på sædprøven (ting tar tid) Er så utolmodig. Og ettersom vi skal søke privat vil vinjo helst komme i gang med en gang, for vi betaler jo for det.

Fortsetter under...

Vi ringte hausken og avtalte ett møte. Du kan ta med resultater av prøver da. Vi hadde ikke tatt prøver, så de undersøkte oss der.

Kunne komme i gang med en gang visst vi ville, men vi ville vente til etter ferien. Ingen ventetid der i allefall :-)

Takk for svar! =)

Jeg snakket med Medicus, og de sa jeg måtte laste ned et skjema som ligger på nettet, og sende det. Men da trenger jeg sikkert ikke sende med prøver som er tatt av oss. Er jo egentlig bare for de å ringe lege/gyn for å spørre om de hvis de trenger. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...