@prilgutt.ventes Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er det noen her som har født med bekkenløsing? Åssen var det liksom? Sånn som jeg har det nå kan jeg jo nesten ikke få beina fra hverandre. Er det en annen stilling som blir brukt eller får man epidural kanskje? Hadde litt bekken smerter i første svangerskap men ikke som dette, så er litt nyskjerrig.
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg hadde skikkelig bekkenløsning, slik at jeg nesten ikke kunne gå. Jeg fikk epidural og lå på rygg og fødte. Det gikk kjempefint! Fikk dog ikke epiduralen pga bekkenet, men fordi jeg hadde hatt rier i 40timer og var sliten. Men epiduralen gjorde nok fødselen lettere med hensyn til bekkenløsningen. ANBEFALES!!! Lykke til:)
@prilgutt.ventes Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Tusen takk for fint svar!! Hadde epidural på første fødsel å, å må jo si at det va gasnke så greit når den begynnte å virke å jeg fikk roa meg litt. Jeg lå også veldig lenge sist, over 30 timer, håper jeg slipper dette neste gang.
ceso Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 jeg hadde og har bekkenløsning og var utrolig nervøs da jeg skulle føde min første. det gikk overraskende bra. var akkurat som om kroppen åpnet seg av seg selv og jeg satt og fødte datteren min. denne gangen er den verre, så jeg skal prøve å føde i basseng denne gangen og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå