tre små... Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 hvis dere gjør, hvor store biter? og har barna tenner? min har 2 tenner men hjelper ikke så mye når ho skal spise;) har prøvd litt med brød men gir veldig små biter.. redd ho skal sette i halsen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har gitt brød en stund, for hun var ikke så glad i grøt. Jeg begynte med bittesmå biter og hun "tygde" masse på de. Brakk seg noen ganger men kastet seg over neste bit! Nå legger jeg "kronestykke-biter" på bordet foran henne og de går inn i munnen og ned i magen uten brekninger Så godt atte! Hun hadde akkurat fått to små riskorn når hun begynte med brødskive, men hun tygger bak ved jekselene (der de skal være). De bruker jo tunga til å mose maten i gommen, så tenner er vel til lite hjelp enda?! Om du synes det ser ut som det er vanskelig å svelge, så kan du bløte brødet littegrann med vann eller mm. Da er det lettere å svelge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg har gitt brød i 2 uker ca... hun elsker det... bitene er små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg prøver hver dag, men det er et undrelig styr! Han får frysninger, harker og hoster. Og setter det av og til i halsen så jeg blir helt svett.. Har knøttsmå biter dyppet i fruktmos. Prøvd med leverpostei og. Tips mottas med takk;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har gitt litt i et par uker nå, men skal begynne å innføre det som måltid nå. Hva har dere på brødskivene til barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 her går det i ovnsbakt leverpostei (hun liker ikek den med ansikt på) makrell i tomat liker hun, og det gikk bra med magen også eplemost får hun også på =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 Prim (den fra litago) og hjemmelaget jordbærsyltetøy er favorittene her! Leverpostei er også nam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(gullet) Skrevet 28. februar 2007 #8 Del Skrevet 28. februar 2007 ja jeg har prøvd å gi litt brød ned leverpostei eller jordbær og begge deler har fallt i smak. men hender bitene kommer ut igjen da! har ikke helt kontrol enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå