NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Jaja, like greit, men har liksom ventet på de en stund da...men ser ikke ut som de har tenkt å poppe ut med det første;) Andre med små tannløse:) (det er så nydelig når de får de to nede;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Benjamin har heller ikke antydning til tenner. Har bitt i alt og siklet i mange mnd, men men...... Er enige i at de er søte med to nede, men Benjamin er jammen søt nå også hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Her er det heller ingen ennå ) Har trodd det skulle komme mange ganger nå, sånn som han har siklet og bitt på alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Karsten har ikke fått noen tenner enda. Har trodd at han skulle få tenner i over tre måneder nå, sånn som han sikler og gnager manisk... Men kjenner ingen kuler og ingen tenner har kommet! Men jeg ammer jo fortsatt mye, så det haster egentlig ikke sååå veldig heller... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 nix, ingen tenner hær heller, har også trodd lenge att nå kommer di, men neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 Tannløse gommer her også:-) Tennene kommer når de kommer, akkurat nå er favoritten å gnage på haken min - og da er jeg egentlig ganske glad for at hun ikke har noen tenner;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 haster heller ikke her med tenner! siden jeg ammer. har vel trudd at det kom tenner siden ho va født:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå