Gå til innhold

Trodde ikke det skulle funke for min baby jeg


NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

men det gjorde det!!! Har nattavvent Olivia, ingen mat på natta lenger....og det gikk såå bra. Fra å våkne 4-5 ganger pr natt sover hun nå natta gjennom, og da helt fra ca 18.30 til 6 halv 7, (får melk da og sover til 8 ca) Det er sååååå deilig at jeg har ikke ord:)

Og jeg må si at jeg hadde ingen tro what so ever på at det skulle funke eller at jeg skulle klare å gjennomføre det. JIPPII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes deilig ut!!!!!!:) gleder meg til jenta mi sover hele natta også;) håper det ikke er så lenge til.... noen gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi har akkurat gjordt det her også hadde aldri i verden trodd at det skulle gå så bra! Det er så deilig å sove litt ordentlig igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle hvordan vi gjorde det. Første nettene så satt jeg at natten var mellom 23 og 6, og da var det ingen mat. Tilbydde vann noe hun godtok først men skjønte ganske fort at det var no tull.

Så da begynte ventingen og lyttingen. Når hun våknet lyttet jeg på skrikingen, om det var bare sutring og surmuling gikk jeg ikke inn. Det ble nemlig bare værre om jeg kom. Om hun virkelig skrek, noe som skjedde 2-3 ganger så gikk jeg inn, Snakket med henne, strøk henne i håret og roet henne. Tok ho aldri opp(jo okei, jeg gjorde det en gang, softis mamma;)) Trodde hun skulle fortsette å våkne, men hun kuttet ut en og en, holdt på en periode å våkne å skrike lett til for å sovne selv. Så plutselig våknet jeg en morgen og hun hadde ikke våknet en eneste gang som jeg hadde hørt i hvertfall.

Etter 2 netter byttet jeg slik at natten var hele natten, fra hun la seg om kvelden til morgenen.

Må bare si at det gikk bedre enn forventet, hun skrek aldri så jeg fikk vondt i hjertet, og jeg følte aldri at jeg gjorde noe feil. For det må vi alle huske på at det som kjennes i hjertet som regel er best for oss og babyen, vi er jo ingen like. Alle er kanskje ikke klare så tidlig/sent som andre.

De vokser og blir store, til slutt kommer det av seg selv(nesten uten unntak) Nathalie avvendte jeg aldri, men det bare skjedde av seg selv men da var hun nok rundt året eller mer. men det går veldig fort til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...