Gå til innhold

Kynnere i uke 19.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nå gravid for tredje gang og er i uke 19. Har begynt å få enormt mye kynnere både vonde og ikke vonde og lurer på om det er flere som har samme erfaring etter et par svangerskap. Har hatt mye kynnere med de to andre også ,men kan ikke huske at det begynte så tidlig. Kan ha opptil 15-20 stk per dag og de kommer uansett om jeg ligger, sitter, går eller hva som helst. Noen som har lignende erfaring så blir jeg glad for svar:-)

Fortsetter under...

Er også gravid med nr 3, og har hatt veldig vonde kynnarar frå veke 20, og små, ikkje vonde stort sett heile svangerskapet. Har fått bricanyl (riedempande medisin) for å ta ved behov ved dei vonde, då desse kan sette i gang modne livmorhals og føre til for tidleg fødsel. Seier min doktar og jordmor i alle fall! Mange teoriar om dette ser det ut for ;-) Har hjelpt godt så langt - litt tidleg å entre verda i veke 29!

Hei! Jeg begynte med vonde kynnere i uke 17 og disse ble verre i uke 18. Hadde 20-30 daglig.... Ble sykemeldt i uke 18, hovedsaklig pga BL. Var da fullt sykemeldt i 14 dgr., og kynnerne ble færre ettersom jeg tok det med ro.

Nå jobber jeg tilrettelagt 12 t. pr. uke og det går greit. Har fremdeles 10-15 kynnere daglig, men ikke alle er like vonde.

Lykke til videre! Prøv å ikke stresse for mye, så roer det seg kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...