Gå til innhold

Whoooooooooooooooooooopsie - er du her???

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle tilby en trøstende klem nå i disse syke tider. Stakars deg da. Omgangssyken er skikkelig uffent, så du får bare ta det helt med ro og bli frisk.

Eneste som funka på meg når jeg har vært dårlig er banan, grønne epler, ris, spite eller cola med lite kullsyre og stekt loff. Tror det binder magen på et vis.

Ellers så er da tv-kvelden ordnet, den har også legende effekt :)

Stooooooooooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8426728-whoooooooooooooooooooopsie-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei angel!

Takk for klemmen...

Har spist 2 rista loffskiver på to dager så dette er en effektiv slangekur...

(eneste positive med det)..

Er ihvertfall oppe i dag da. Hele gårsdagen var jeg i senga eller på do../0:

Har ikm i dag og tok test...negativ. Men TR har ikke kommet enda, så jeg får teste igjen i helga hvis jeg ikke ser noe til henne...TR: Hold deg borte!!!!

Nei, der syns jeg du har gått over streken rent matmessig - 2 skiver... En god omgangsyke er ikke å forakte det om man skal ned noen kilo, kanskje ikke den beste rent helsemessig sett, men hvem bryr seg om det da?

Det går fremover hvert fall da, du er nok klar for mer stalking til helgen tenker jeg ;)

Jeg sender onde hold deg borte tanker til tanta di, hun får med meg å gjøre om hun kommer.

Klarte jo å tryne så grasat idag jeg da. Mista balansen på begge beina, så rumpa/hofta gikk først og så skuldra/armen. Det komiske var at det var 2 andre som datt omtrent samtidig, så det ble mye armer, bein og grov banning på et tidspunkt. Jeg innviet den nye veska mi idag og hadde den blitt ødelagt, da hadde jeg blitt gærn... Sinna lite lemmen jeg da ja

Jeansen ble våt og det er ikke noe værre enn våt, nyvaska jeans + tante rød vondt..

Men men jeg overlever vel ;)

nei ikke sant, alt på en gang, noe annet er pinglete

husker jeg var sånn når jeg hadde influensa og ørebetennelse; jeg måtte hvile resten av dagen etter å ha gått 1 etg etter posten.

stakars pjusken da, er ikke noe moro det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...