Gå til innhold

Da er jegikke lenger medlem her :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er forferdelig trist å lese. Mye fordi jeg vet hvordan du har det. Gikk gjennom det samme i september men nå er jeg heldigvis her igjen. Lykke til gjennom prosessen. Jeg syns det var knall tøft å oppleve det, så ikke fortvil om du syns det samme. Du er ikke alene.

Klem

Annonse

Kjære Hufsa....

Vi er i samme båt....dette var første gang jeg har opplevd en sa, og det er drit tøft! Fra å være i rosa lykkeskyer til å gå inn i supermørke!

Jeg mistet tvilliger....uke 5+ noe, skikkelig leit...fikk bekrefet det idag på UL. Nå trøstespiser jeg, og rydder vekk alle spor etter denne etter meg her på klubben og 1 trimen.

Men det er lysere skyer i sikte, og vi er klare for å prøve igjen, selv om det kommer tårer i ny og ned :o( De må bare komme, det er leit å miste noe man lengter etter....

Lykke til med voksende mager alle sammen. Kos dere, og ikke bli deppa for at enda en trakk seg. Det er bare sånn livet er, noen må desverre fylle opp den siden av prosentsatsen også...denne gang ble det blant annet Hufsa og meg....og det skal ikke skje igjen!

Nå skal jeg kose meg med alle de positive damene på BliGravid, snakke om el slim, el tester, grav tester, hormoner osv det er ting jeg er god på :o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...