Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

jenta mi på 2mnd har gulpet slim de siste dagene nå. Det er skikkelig ekkelt og virker som hun plages litt ved det. Hun har vært litt små-forkjølet så det er vel grunnen. Bør jeg ta henne med til lege? Hun har ikke feber....

Skrevet

Det er helt vanlig at barn kaster opp slim. Det er ekkelt å se på. Anbefaler en legeundersøkelse slik at du kan få resept på slimoppløsende. Da har babyen det mye lettere.

Skrevet

ville tatt henne til legen,, er ekkelt når de gjør det der,:(

min gjorde det når han var 6 dager gammel, sinnsyke mengder, men han var for liten til å klare å harke det opp, og ble blå.. skikkelig grusomt.,

vi ble innnlagt på sykehuset, på isolat der de tok prøver av bla RS virus og div andre ting..

god bedring til lille jenta di.....

bisolvon dråper hjelper forresten her under forkjølelse , det er slimløsende og tynner ut slimet på en måte, så det er lettere å få opp..

:-)

Skrevet

Vær obs på at *Bisolvon er for større barn - og at en lege må lage en egen "oppskrift" til ditt barn. Så lege først!

Skrevet

ja takk anonym glemte å skrive det... legen må dosere for deg ja...:-)

Skrevet

Mini her hostet mye og gulpet opp slim. Så jeg tok han med til legen, og da ble vi sendt til sykehuset. Det viste seg at han hadde bronkitt, så vi ble liggende 2 dager på sykehuset. Så ta en tur til legen og sjekk. Det er ekkelt når de små er syke.

Skrevet

Glemte og skrive at mini her også er 2 mnd

Skrevet

Min sønn også gjorde dette masse i forbindelse med forkjølelse. Er ikke farlig i det hele tatt, tvert i mot er det kjempebra. Babyer som er for små til å klare å kvitte seg med slimet på egenhånd må legges inn til observasjon.

Jeg ringte min lege da han var syk for 1,5 uke siden og fikk beskjed om at det var bedre å holde seg innendørs (da var det veldig kaldt her) enn å komme til legen, så lenge han ikke hadde feber. Vi holdt oss inne i 10 dager - trodde jeg skulle bli sprø - men vi unngikk feber og han er nå frisk igjen. Av og til kommer det slim ennå, men jeg syns det er fint, tenker han hadde blitt kvalm om alt skulle ned i svelget.

Til dere andre; man trenger vel ikke slimoppløsende så lenge slimet kommer ut? Det er vel mere for dem som ikke klarer å kvitte seg med det?

Skrevet

jo bisolvon slimoppløsende gjør slimet tynnere, så det blir enklere å få det opp og ut,,, blir ikke så seigt liksom...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...