Expat Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Vi var på kontroll med gullet i dag, hun fyller 2 den 30.mars (ok, egentlig hører vi til på marsklubben, men den er helt død, og to dager spiller vel ingen rolle!) 89cm (stående) og 12,8 kg, 50cm om hodet. Hun blir laaang! Fliiink med alle de tingen hun skulle kunne... Svarte variert i språket (norsk-tysk-engelsk), men ligger faktisk på normalen i språkutvikling. Veldig flink å pusle, skjønte ikke vitsen med å stable klosser. Dybdesyn har hun også fint. (Det kortet var så kult!) Stolt mamma. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 oj... stor jente!! Hmm..fikk nesten prestasjonsangst på snuppa sine vegne jeg nå..hehe.. Har ikke tenkt over at de skal sjekke utviklingen på den kontrollen... -Men nå er snuppa mi bare 22 mnd enda da (født 25.4) .. Så regner ikke med at vi skal på kontroll helt enda.. Og du er hjertelig velkommen her hos oss... Som du sier 2 dager spiller ikke store rollen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Pappa'n er 1,90 så det er på tide med langbeinte jenter i familien... Hun har faktisk ikke vokst i lengden siden desember... Og blitt tynnere siste to ukene pga sykdom. Da blir det sikkert lettere å kravle opp på ting for henne, hehe. Litt tung i frasparket, ja! Har måtte snu alle dørhåndtakene, hun når jo over alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Lang og fin jente, ja!. Og dere er selvsagt velkomne her hos oss. her er det fler som har født i mars og mai også om jeg ikke husker feil. dattera di valgte en fin dag å komme på :-) (samme som meg) Gutten min er også laaaang. Eller høy heter det vel nå. Har ikke målt han på lenge, men str 92 begynner å bli snaut. Tipper han er ca 95 cm, jeg. Her er og pappaen ca 190. Jeg er heller ikke kosrt med 173 cm....så det blir nok en lang gutt. Har en gang hørt at de blir dobbelt så lange som når de er to..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 glemte å si at det ikke er 2, men 2.5 år kontroll her. Altså til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mars 2007 #6 Del Skrevet 2. mars 2007 Her er det en stund til 2 års kontroll enda. Blir 2 i slutten av april. Men blir spennende å se hvor høy han er. Har hele tiden vært stor/lang for alderen. Str 92 er for langt i bukser, men 86 er for kort. Må ha 98 i gensre. Så jeg aner virkelig ikke hvor stor han kan være nå. Blir spennende å se... Her er far 185 og jeg er 178! Har også hørt at de blir dobbelt så høy som de er når de er 2 år. Men har også hørt at det er bare tull, så vet ikke hva jeg skal tro.... Men lang blir han nok:-) Og selvfølgelig er du hjertelig velkommen her hos oss:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå