Gå til innhold

Spisevegring??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma er fortsatt syk, og hoster og har masssse slim i halsen... Var hos legen mandag, men ingen betennelse bare forkjølelse.. men, hun har ikke klart å spise mat for da spyr hun det opp igjen etterpå når hun hoster... har derfor holdt meg til mm og jeg har fortsatt plenty av melk så ingen fare...

 

men så skulle jeg prøve å gi henne litt fruktmos nå (jeg vet hun liker den fruktmosen), men så nekter hun plutselig å spise... prøvde forsiktig i går også og var det samme da... tror kanskje hun husker at hun spyr av mat så hun er redd for å spise...

 

noen flere som har erfart matnekt etter sykdom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

matnekt var lenge her etter madelen hadde spy syka. va vel 3 uker hun spiste lite. prøve alt. men hun hadde nok ondt i halsen også. orka ikke å stresse med maten, så hun fikk mye pupp.

så helt normalt:) trur nok ikke hun er redd for at hun skal spy igjen. hun har vel ikke mat lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig kjent ut det du skriver. Karsten var skikkelig forkjøla her og hadde ikke lyst på fast føde i en ukes tid. Selv om han begynte å bli litt bedre av forkjølelsen tok det enda 2-3 dager før jeg kunne begynne med små-små porsjoner med grøt/fruktmos igjen. Men plutselig løsnet det og nå er vi oppe i stooore (for ham) porsjoner med grøt. Mens han var forkjøla så fikk jeg i ham noen få skjeer med grøt, men fruktmosen bare spyttet han ut igjen. Nå har han "glemt" hele matnekten... Gi det ett par dager til så skal du se at det går over! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...