Gå til innhold

Hva er vanskeligst?

Anbefalte innlegg

Heisann,.

Jeg har skikkelig fødselsangst og vil ta ks. jeg har hørt at det er mange som har leger som er tvilsom til det osv.. Min lege annbefalte meg phsykolog og hvis phsykologen var enig med meg at ks va det beste skulle legen få ett skriv av henne så skulle legen min sende søknad til sykehuset for da stod vi mye sterkere til ks sa hun. HAr jeg en god sjangse her siden legen min har gått med på denne oxo får jeg bare mase litt på phsykologen eller hvis jeg kommer i ett møte med sykehuset at de kommer til og prøve allt de kan for at jeg ikke får det . Hva tror dere ?

Jeg er førstegangsfødene foressten.Men sliter VELDIG med fødselsangst

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8426076-hva-er-vanskeligst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei takk for svar, men legen må jo sende søknad om ks til sykehuset for en lege må jo annbefale en til og ta ks som jeg har skjønnt det. grunnen til phsykolog er for og bedre sjangsene for ks ifølge de da. men men .. får se hva som skjer ungen må ut på en land måte hehe

hey du =) du trenger ikke gå til psykolog for og få keisersnitt , men du må snakke med sykehuset og fastlege ganske tidlig for det er mange samtaler og slikt før du evt får det, ingen leger eller sykehus kan tvinge deg til og føde vaginalt sånn er det bare, jeg har d samme som deg selv og med meg kom dem ikke langt hehe for jeg ga meg ikke. Du må bare passe på at du har noen gode grunner for hvorfor du vil ha keisersnitt, d holder liksom ikke bare si jeg er redd for og føde du må finne ut HVORFOR du er redd for og føde. ønsker deg lykke til legg meg gjerne til på msn så får jeg høre hvordan d går. har selv hatt et planlagt ks og skal nå ha mitt 2.planlaggte ks.

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...