Gå til innhold

uff og uff....nå orker jeg ikke mer....melder meg ut av graviditeten!!!

IZ<3Marcus<3Leonora<3

Anbefalte innlegg

legen min ringte nå. jeg blir ikke kvitt streptokokkeren jeg har i kroppen. og viss jeg føder nå så vil ungen min bli smitta. jævlig kult og si til en høygravid jente å!!! faen! er det jeg skal gjøre nå a? jeg skal gå på noen tabletter som jeg gikk på sist, men de klarte jo ikke fjerne den. hva viss jeg føder for tidlig. hva gjør jeg da! ikke akkurat kult og gå rundt og vite at jeg er grunn til at ungen min har streptokokker! jeg som har gjort alt i min makt for at ikke ungen min skal bli utsatt for noe farlig! mens den største faren for ungen er min egen møkka kropp!!!! og jeg som merker på kroppen min at det er noe som skjer snart. rare kneppe og surklelyder, kraftige kynnere...føles ut som musa skal eksplodere vært øyeblikk.... ække kult det her vettu....

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Uff da: Dette hørtes ikke bra ut! Det er 2 svangerskap du har hatt streptokokkinfeksjon? Det er klart at det ikke er bra i den fasen du er i nå, men samtidig kan du ikke gjøre noe nå så nært termin. Du må prøve å holde deg mest mulig i ro og ikke gjøre ting som kan fremprovosere fødsel. Men dette vet du jo selv! Du må ikke ødelegge tiden nå med å plage deg selv med destruktive tanker. De er flinke på sykehusene idag og dette har de vært borti før. Ønsker deg lykke til videre. Vennlig hilsen Therese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...