m@rie82 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 håper alt går bra og at dere får en fin barseltid!! er en smule misunnelig nå, ja, men men... hehe!! dere får oppdatere oss marsjenter etterhvert som dere kommer hjem og føler for å fortelle! masse lykke til iallefall!! klem.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Ble litt rørt jeg nå, tårene bare fosser ut, he he.. Ikke så lett å holde orden på de hormonene!! Tusen takk, kommer til å skrive så fort jeg er hjemme igjen:) Merker at nervene er i høyspenn, men godt skal det bli å blir ferdig også.. Du får selv ha lykke til om det skulle komme før, alt kan jo skje:) Lykke til i morgen du også snooopa!!!! Klem fra
lavemeg Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Lykke lykke til..jeg gleder meg til å få jeg også!!
Gizom81 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Lykke til! Begge to! Gleder meg til å lese fødselhisorie og se bilder av babyene!!
Snooopa Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Tuusen takk er kjempe rørt jeg også )) Både gleder meg og gruer meg.. Gleder meg til å få lisje *( store) nurket , men gruer meg litt til KS'n... Men ENDELIG er ventetida over, huff.. tåre tåre... Lykke *lykke til Lollipop , tenk prinessene våre får bursdag på samme dagen ))) Kommer med fødselshistorie , når jeg er tilbake.. :0) Klem til alle dere andre marsjenter, og håper det ikke er lenge til dere ser deres nurk ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå