Gå til innhold

Oktober: Flere som har prøvd den "Babyfeeder`n"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har nå gitt henne avocado,melon,eple,pære.Hun har vært veldig begeistret for alt sammen!Når det gjelder hva man ikke bør gi så tenker jeg at kanskje sitrusfrukt og ananas er litt sterkt for magen...?Men det er bare min egen mening da.Uansett er det kjempegøy å prøve seg frem å se hva som faller i smak :)

Annonse

Tror jeg skal prøve en sånn, en venninne har en sånn og hun skryter fælt av den:) Snuppen hennes (8 mnd) har blitt kjempeflink til å spise all mat, fordi hun var vant til å gnage på "feed"eren:)

Hm, aldri hørt om dette før jeg.... Finnes det en internettside å se på?? Kan de spise alt av frukt allerede nå? Har hørt at spesielt eple MÅ kokes før det moses og kan gies pga. allergifaren er stor...???

Annonse

Jeg legger min i litt zalo-vann en stund,før jeg skrubber den og skyller den godt etter hver bruk,så den blir ren og fin.Dessuten så selger de også pakker med kun det nettet,slik at man kan bytte ut med jevne mellomrom,syntes å huske at det koster 79,- eller rundt der.Jeg føler hvertfall ikke at det er noen hygiene-fare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...