Gå til innhold

Skal jeg merke noe i magen av Synarela?

Anbefalte innlegg

Hei jenter..

Er i full gang med spraying og det eneste jeg har merket så langt er hodepine, hodepine og atter hodepine... Jeg ligger rett ut og kan kun ta paracet og det hjelper ikke stort.. Men, men, det stabiliserer seg vel når jeg starter på sprøyter, håper jeg.. Sukk...

Men, dere som har vært gjennom dette før: Skal man merke noe til det som skjer i magen? Jeg venter mens/blødning i løpet av de nærmeste dagene, men kjenner ingen tegn til det eller at det skjer noe annet i magen.. Og, jeg har vanligvis spotting dagene før mens, noen som vet om man kan få det før "synarela-blødningen"?

På forhånd, takk :-)

Klem

Fortsetter under...

Nei, merket ingenting i magen. Merket etter noen dager at brystene ble øm - det skyldes kanskje en endring i brystkjertlene... Man går jo i overgangsalderen og kjertlene blir mindre....

Jeg fikk hodepine - og var grusomt irritert... ble veldig temperamentsfull, og de rundt meg sa de ikke kjente meg igjen.... mistet sexlysten også...

Men allt kom seg litt når jeg begynte på sprøyter. Litt i allefall :-)

Har stikket sprøyter i 8 dager nå :-)

Masse lykke til !!

Klem fra

Hei Lillingønske.

Jeg pleier å ha mye "romling og romstrering" i magen før mens, men nå med Synarela kom blødningen brått på nå på mandag.

Ventet egentlig mens på onsdagen før.

Har hørt flere som har fått forsinket blødning i forb. med sprayen, så det kan sikkert stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...