gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Lurer bare på om jeg kan forvente og treffe mange av dere der nede når min tur kommer? Håper jeg slipper og vente så lenge da, har 13 dg til termin i dag. Du skal slippe og bite deg fast lenger nå lille venn.... ;-)
Krølle79 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jada, flere av oss.. Selv har jeg tre uker igjen, men man vet jo aldri.. Er førstegangs, og skal være på avd. Vest.. Skal være en liknende tråd om dette.. skal se om jeg finner den og dytte den opp, dersom den ikke har havna så altfor langt bak i sidene..
ormeynglet Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal til St.Olavs, avdeling øst. Har termin om 4 dager da, men man vet jo aldri...kan godt være vi blir der samtidig likevel.
Krølle79 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Dytta opp den tråden jeg tenkte å nå, men ser jo må at det var for de med termin månedsskifte mars/april.. Jaja.. tanken var god.. ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå