kleenex Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk beskjed av helsesøster at jeg skulle introdusere brød fra 7mnd (han har fått brød før også) Hva har dere på brødskiva? Har brukt leverpostei, men er det noe mer dere har på for å få variasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Har prøvd prim og fruktmos - men hun liker aller best bare brød:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Du kan kanskje bruke sånne smøreoster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 leverpostei eller syltetøy, har lurt på å prøve smøreost på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2007 oki skal prøve, det er vel greit med litt variasjon for de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg gir litt makrell i tomat på også jeg, det har falt veldig i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 1. mars 2007 #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Vi gir litt forskjellig. Levrepostei, makrell i tomat (finmost på tube), smøreoster, prim, litt syltetøy ( ikke så mye da, skal vel ikke ha så mye sukker), fruktmos (eks. most banan). Har også fått smake ost og egg, men ikke så mye. Har hørt at kaviar er fint, men har ikke prøvd det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå