Gå til innhold

Drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere dager på rad har jeg drømt at jeg har født en nydelig gutt, men han vil ikke ha pupp. Det ender med at han blir så liten og slapp....synes det er helt forferdelig, og jeg føler meg så hjelpesløs i drømmen. Flere med rare drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte her ei natt at jeg fikk ei lita jente, men da mener jeg LITA!...

Kun jeg som var så hvor nydelig hun var, og var så stolt at jeg kunne sprekke.. Men hun var bittebittelita, som håndflata mi. Men hun var mi, og alldeles nydelig for meg. Så da jeg kom ut fra sykehuset og skulle trille tur, gikk jeg og ville vise henne frem til alle som kom forbi, og alle bare lo og rista på hodet!!! Jeg ble så fortvila! Så kom en gammel kamerat bort, og sa, "hvorfor går du og triller på ei barbie-dukke?" Og da jeg så ned i vogna, hadde han jo rett! Det var bare ei barbie-dukke, og jeg hadde plutselig ingen baby likevel.... Det var helt forferdelig!!!

Skrevet

Unnskyld, men nå lo jeg så jeg ristet her. :) Godt det er flere enn meg som drømmer bisarre drømmer for tida. Jeg har drømt nesten det samme som deg. Fikk ei bittelita fyrstikkjente som var voksen mentalt. Skikkelig ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...