Gå til innhold

Da har jeg faktisk tatt første stikk! :)

Anbefalte innlegg

Og det var jo lett som en plett!

Heldigvis hjelpsom sykepleier ved min side, men jeg stakk sjøl! Er så kry atte.... Pysa er blitt heltinne!

He, he... Dere må gi meg denne.... Har jo grua meg...

vilsågjerne, og dere andre bidronninger der ute; hvordan har det gått med dere?

Fortsetter under...

Hei snuppa !

Da er det gjort,ikke sant ?

Fikk "heltestatus" hos sambo i mårrest,da jeg ladda penna og stakk..

Stoooooooooooooore forundrede øyne fulgte med,og kjempegod klem etter på...Du er flink du jenta mi sa han...Mere skulle det ikke til før at jeg nesten gråt...hihi...Må være noe i all den medisinen jeg får,for jeg vil jo helst bare gråte jo...C";)

Du får full uttelling for denne Flippa,for jeg vet du har grua deg !

Men so far so good,ikke sant ?

Vi er et stikk nærmere mållinjen...C";)

Klem fra

Takk.. C";)

Ååå, søt han mannen din... Merker at min mann er veldig dullete han også for tiden, det er veldig bra med medlidenhetskos.

Vi har valgt rette guttene til å passe på oss og de kommende magene våre begge to hører jeg :)

Var på UL også i dag hos gyn, og der var alt bare velstand. Gyn fakset et skriv til St olavs om resultatene av den.

Cysten min viser seg å sannsynligvis ikke være i veien, for folliklene vistes godt, og da så det ut som om cysten lå på siden av eggstokken!

Men det er sannsynlig at de vil punktere den i forb. med egguthenting. Det passer jo så bra sånn sett.

Slimhinna var sånn som den skulle være, og alt fint. Skal sannssynligvis inn til en UL også på mandag.

Det er jo også så flott, for da vet jeg jo om man må øke noen doser før vi reiser til Tr.heim.

Også ser jeg plutselig i dag at det er Puregon jeg tar, ikke Gonal som jeg trodde! Må ha drømt rart igjen...

Da er vi som du sier et stikk nærmere, hurra hei og hopp! Og tiden flyr!

Jeg merker at jeg kommer til å gå å klemme på alle jeg møter i gangene på St.Olavs, bare i tilfelle du er blant dem... he, he... : )

Hei igjen Flippa !

Du og jeg må nok være heldige med manne-valget ja C";)

Det ser ut til at du har kjempegod oppfølging på veien fremover i alle fall.

Jeg var i utgangspungtet bekymret jeg,over at jeg skulle begynne å spraye,så 16 dager spray,så spray og stikke i 9 dager før ul...Men har beroliget meg selv med at de må vel vite hva de driver med på st.olav...Og klart,de har meg jo på tlf om jeg synes noe begynner å virke rart der nede...hihi...

Vi får ha gi verden en klem dagen på st.olav den dagen...hihi..

Gutta våre hadde vel gått i bakken av skam....*smiler*

Puregon eller Gonal-f....funker vel som det samme...hihi

Og bare det funker bra,er vel vi fornøyde!

Klem fra

Glemte en ting...

Var jo påkrevd med gravi test før stikking i følge brevet fra st.olav.

For første gang i mitt babysyke liv har jeg svidd av en test uten en eneste forventning.Tror jeg har vent meg på tanken at vi trenger hjelp nå ....C";)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...