Gå til innhold

sitert på side2 hehe morsomt!!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei hehe så sinnsykt morsomt :-)

De tar tydeligvis våre kommentarer blodig alvorlig på side2 ;-)

Det skal jo sies at 3 av 4 av oss hittil har født for tidlig, men jeg spiste jo pannekake. Det var vel en iskule lurt under pannekaka om jeg husker riktig.

Tilfeldighet? I think not :-p

Annonse

hehehehe!

Skikkelig moro å bli sitert, da. Bra de følger med oss på side2.

Kanskje vi skulle legge ut noen andre "rykter" og se om de fanger opp dette også? Hva med noe nytt om slimpropper og gravide som kan fly?

Morsom lesning, og sannsynligvis ikke helt usant heller.

Men Fridays isen har nok ikke samme effekt, vi har vel ikke hatt noen fødsler etter mat på Fridays eller? Kanskje den har motsatt effekt?

Eller hva tror du "Endelig spire i magen"?

Vi sees på torsdag, om ingen smugspiser Egon is i mellom tiden..

Whow, det må jeg si!:) Vi burde egentlig ringe Egons og bli sponset med gratis is livet ut for dette er jo knallbra reklame! Tenkt på alle de fødeklare damene som kommer til å storme til Egons for å kjøpe is!

Lykke til til alle dere som fortsatt venter. Hiv innpå med is, og hvis gubben lurere så er det bare å referere til denne artikkelen;)

Føles ut som om den har motsatt effekt ja....... er nesten verdt en tur på Egon for å sjekke ut isen der igjen...... for hvis det blir fødsel etter den da vet vi hat det funker HA HA Babyen kommer nok når den føler for det, men jeg håper virkerlig at det er flere som får oppleve denne tiden etter den magiske datoen.... blir jo smårar....

Kanskje ses vi neste torsdag, hvem vet......

Dette var skikkelig moro ja! Får håpe Egon har masse is på lagernå når det kommer mange høygravide, hormonelle damer som skal prøve å få fødselen igang. "Nei desverre, vi har ikke mer is igjen." Kan dere tenke dere reaksjonen?

Føler med deg Endelig spire i magen.. Vet hvordan det er å gå og vente slik. Ikke noe gøy nei. Prøv å slapp av mest mulig, så du er mest mulig uthvilt til det setter igang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...