Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Flere som er ved termin og som føler at man må på toalettet hele tiden? Har termin i dag, og føler at jeg må på toalettet hele tiden! Men det kommer ingenting.. Føler skikkelig sånn press, spess når jeg skal opp å gå..
ninsoer Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 er ikke kommet så langt.. uke 36 i mårra.. men hvordan er magen da.. blir den hard når du får sånn press?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Har den del kynnere, men de er ikke vonde.. Syns bare det er litt ekkelt.. Men har en del menssmerter i både rygg og mage, men de er ikke regelmessige...
ninsoer Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 da er d nok som jeg trodde at fødselen din er sånn smått i gang. går d lang tid i mellom takene.?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Tja, både og... Men er mest når jeg reiser meg, og er oppe å går at jeg kjenner at det presser.. Akkurat som om du må på do...
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Du er absolutt ikke alene. Jeg har det akkurat som deg. Har mye sterke kynnere, noen vonde, muligens maserier, det vet jeg ikke. Jeg må på do så fort jeg reiser meg opp føler jeg, kommer litt hver gang, men er ganske irriterende til tider. Vet at gutten ligger laaaaangt ned i bekkenet, så tenker at det er derfor. Med alle de sterke kynnerne jeg har så håper jeg at det muligens skjer noe snart, men vil ikke håpe for mye, har fortsatt 3 uker til termin 20 mars. Tar gjerne imot noen råd jeg kan prøve ut for å se om fødselen starter. Noen som har noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå