Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Nå blir det ny vogn!!! Jenta mi er bare 4mnd, dette bli en vår/sommer vogn!! Har stått mellom OTH, EW og TFK joggster twist, men tror jeg har bestemt meg for TFK nå... OTH har finest design, men syntes det er veldig dumt at den ikke kan legges helt ned og at den ikke har regulerbart fotbrett... EW er den letteste, men den har ikke regulerbart fotbrett.. TFK er jo tyngst,men den kan legges helt ned i ryggen, har regulerbart fotbrett og håndbrems... Syntes den er litt dillete i designen, og syntes kalesjen ser litt rar ut.. Men man kan jo ikke få alt.. Velger jeg feil?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har selv OTH og er kjempe fornøyd med den, men skjønner hva du mener med fotbrettet. TFK er litt dillete ja, men er sikkert er kjempe vogn. Nei, og man kan ikke få alt i en vogn - kan ikke si meg mere enig i det!!!
It's all about me Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er helt enig i alt du skriver og endte derfor selv på TFK for noen måneder siden. Angrer ikke det valget. Utseendemessig er den ikke min favorit akkurat, men den er knall god å trille, og en lillegutt sitter/ligger veldig godt i den uansett vær. Og det er jo det som er det viktigste. To av lommene er enkle å ta av for å få et litt renere utseende, men de er veldig kjekke i bruk da.
jannefødeklar Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 åh,samme problemet her. Vingler mellom TFK og EW sky. Liker ikke at det ikke er regulerbart fotbrett på EW'en. Og så synes jeg stoffet virker så tynt, føler at vinden blåser rett igjennom. Tfk er jo ganske ruvende som sportsvogn, men komforten til barnet er det absolutt viktigste. Og så har Tfk intregrert myggnetting. Og så er jeg usikker på fjøringen til EW som bagvogn. Tfk skal være godt dempet, jeg mailet www.babyjungle.nl og spurte. Tror vi lander på Tfk....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har kikket og lest vært å prøvd i butikk.. men det er så vanskelig!! Hadde det ikke vært for det dumme fotbrettet hadde jeg valgt OTH m en gang!! Men det blir nok TFK, er jo stilig den også!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Lurer også på om TFK blir liten nok sammenlagt? Det er også et viktig poeng?? Også er jeg bare 1,62høy, noen sier TFK er så høy?
jannefødeklar Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jo,det er fotbrettet som "ødelegger", ja. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg kjøpt EW i den turkise fargen! Men det er veldig dumt å ikke ha regulerbart fotbrett,synes nå jeg. Vår 2 -åring bruker fotbrettet på sin vogn ganske høyt oppe enda, han vil ha det sånn. Hadde ikke funket med en EW til han,iallefall. Ihvertfall ikke når han skal sove eller ligge litt bakover og slappe av. Så da hjelper det ikke for meg at EW'en er i kule farger og er tøff og se på, når komforten for barnet ikke er optimalt... Har sett veldig mange rundtomkring med TFK, og den ser skikkelig bra ut.
jannefødeklar Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Tips: gå inn på nybaktmamma.com, og søk på "joggster". Da får du vite det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå