Gå til innhold

VONDT i magen! ..luftsmerter...??


Måånestråle

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg hatt mye vondt i magen, det kan dukke opp både på dagen og på natta, og varer en times tid eller noe før det gir seg litt. Det er så vondt at jeg har lyst til å grine! Det kan muligens være luftsmerter el.l. men jeg synes det er så vanskelig å få "ordnet opp i det", det kommer nemlig nesten ikke noe luft ut..! (sorry girls!) Har også ganske treg mage for tiden.

 

Er det noen som har lignende erfaringer? Og er det noen som har noen gode triks????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. det er nok bare livmoren sm vokser. Det kan gjøre litt vondt til tider. Jeg kjente det ikke så mye i første svangerskap. men kjenner det mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det er fler.. Har vært litt engstelig i natt.

Våkner flere ganger med smerter i magen, føles som en blanding av skikkelige luftsmereter og menssmerter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen gode triks for hvordan man kan lindre smertene? Jeg er hjemme på andre dagen nå, med slike smerter. Klarer knapt nok å gå på butikken og ligger stort sett og vrir meg på sofaen hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF, det hørtes ikke noe særlig ut at du må være hjemme pga det da.

Men, jeg må vel slenge meg på her å si at dette ikke er helt ukjent, jeg har spesielt på sen kveld og natt skikkelig smerter i magen "menssmerter" og da må jeg bare opp å gå til det slipper.

 

Ikke godt nei, men ser ut som dette er ganske normalt for mange og vi får trøste oss med at det ikke er farlig, men bare veldig ubehagelig.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte av min bestmor at det hjalp og drikke kokt vann ved luftsmerter. Det fungerer i hverfall på meg. Kan bare koke opp litt vann i vannkokerern, men du skal ikke ha noe i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...