Snusmusa Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Jeg har kjøpt en slik billig vogn jeg. Bertini- på baby shop til 1999 kr. Også leser jeg mange innlegg da- her og andre steder.. "Alle" har Brio vogn simo vogn eller andre kjente merker... Har jeg kjøpt noe dumt? Vi syntes den var veldig fin, enkel, men fin. Og vi får plass til den i bilen, enkel å slå sammen.. Noen meninger ?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 den hadde nå et helt greit utseende ivertfall=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Har du noen link ang denne vogna?
Snusmusa Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 har ikke link desverre.. men den er på babyshop Var satt ned 1000kr. (fra 2999 til 1999kr.) Tilbudet er gått ut nå trur jeg ? Den virker veldig fin på oss- og lettvin..
2jenter♥♥ Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ei sånn vogn, er kjempefornøyd!! Simo produserte dem før, faktisk. Så du har gjort et godt kjøp, er mi mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå