Gå til innhold

helsestasjonen tar ikke inn vikarer!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nesten helt utrolig!! Er i uke 39 og har ikke vært til kontroll siden 16. feb. Jm ble syk og fikk ny time hos en annen jm den 9.3. noe som er lite nødvendig da jeg skal til legen den 8.3.

Da jeg snakket med de på helsestasjonen sa de at det var umulig for meg å komme til da de ikke tar inn vikar!!

Men det endte heldigvis godt da jeg fikk byttet time hos legen min, og kunne fortsatt stå oppført hos jm den 9.3.

Men hvilken helsestasjon tar ikke inn vikarer da??!! Føler jo at jeg har behov for oppfølging nå som det nærmer seg...

Beklager alt sytet... ble bare så overrasket over helsestasjonen!...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her jeg bor tar de inn vikar...

selvfølgelig skal du få oppfølging!

Skrevet

kan du ikke få time til JM på føden om du bor i nærheten av Sykehuset.. eller så ville jeg da ha tatt kontakt å fått time til legen i dag eller i mårra å gått til JM når du fikk time..

Skrevet

Trolig de samme kommunene som ikke tar inn lærervikarer. Det går på økonomi. I tillegg er det nok ikke så lett å få fatt i vikarer som er jordmødre. (Jeg ville også tenkt som så at det trolig var en grunn til at de ikke hadde fast jobb...).

Klart du skal ha oppfølging, men da bruker man legen dersom man ikke kommer til på helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...