Gå til innhold

Flere som er blitt forkjølet/fått influensa oppi alt!! *host*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med do-papir i nesen som blør og renner etter flere døgn med intens snyting! Som om ikke det er tungt nok å puste nå som engelen ligger på det høyeste og hodet er på det tetteste!

Men jeg holder humøret oppe å tenker at det er ikke så alt for langt igjen og vinterferie neste uke og snart påske!!

*snufs, snufs, host*

Sender litt god bedring til alle andre damer som snørrer og hoster! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Host, host og mye snørr her også.

Skrevet

Hei! Du har min fulle sympati! Jeg har nå min 2. forkjølelse på 1 måned! Merker godt at som gravid har man nedsatt immunforsvar og derfor blir forkjølelsen mer intens. Har aldri vært borte fra jobb før, men forkjølelsene de to siste gangene har slått meg helt ut, så har måttet ta noen dager hjemme. Foruten tett i nesa og tett i brystet, har jeg verket i alle leddene, og spesielt i hendene og bena. Og, det hjelper jo ikke noe med en voksende mage som presser på :-)

Virker som jeg nå er over det verste, og er tilbake på jobb i dag, men ikke helt 100 % ennå. Ønsker deg også god bedring!

Skrevet

Våknet i går med vondt i halsen, håpte at det ikke ble noe mer. Men i natt da var mandlene kjempestore, vanskelig å svelge, nesa tett og ørene og hode vondt. Synes kjempesynd på meg selv nå her jeg ligger på sofaen.. he he

Skrevet

jeg er nesten ferdig med antibiotika for bihulebetennelse, noe som var veeeldig vondt. var veldig redd for å føde med de smertene i tillegg, men nå er det ikke vondt lenger og termin var igår så nå kan babyen bare komme. god bedring og fint navn du har valgt...:)

Skrevet

har hatt influensa og bihulebetennelse i to uker snart. går på penicillin og e tett og syltet i hele systemet...ikke mye lyst til å føde i en slik forfatning nei.., men e jo noen uker igjen ennå heldigvis:-)

Skrevet

Hei.. Jepp, kjenner meg igjen der folkens.. Har lagt en uke med matforgiftning,så om ikke det var nok fikk jeg bihulebetennelse, hoste og feber sist uke, Så de to siste ukene har jeg lagt langflat i sengen- noen som heller ikke har vært spesielt godt når en ikke finner en god sovestilling. Men et godt råd som hjalp meg underveis var å drikke mye. Jeg drakk flere kopper med varmt vann med sitron og honning i. Det hjelper, jeg lover det. I tillegg tok jeg hostesaft som helt Solvipec og nesespray for barn. Det hjelper.

Har heldigvis 24 dager(så kort-weee) til å komme meg på før termin.

Så god bedring til dere alle sammen der ute:) Ta vare på dere selv og få noen til å dulle og pleie dere.. Jeg er evig takknemmelig min mor som har pleiet og dullet med meg i to uker:)

Skrevet

Har hatt 39 i feber, skikkelig halsvondt,muskel - og leddsmerter og tett rennende nese siden søndag....først i dag jeg kan sitte oppreist en liten stund....ikke så veldig behagelig, er bare glad for at jeg ikke har termin før 8 april...Synes virkelig synd på dere som går med influensa o.l like før termindato...Kjenner dette blir en ekstra belastning for kroppen...men min lille venn i magen viser omsorg for mamsen, og har flyttet seg lengre ned etter at jeg ble syk...rart, men sant! Mors lille gull!!!

Skrevet

Har ligget med influensa og luftveisinfeksjon i over en uke nå -skikkelig lei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...