Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 liker det godt. har i mange år tenkt at jeg vil kalle barnet mitt det, men i de siste årene har jeg oppdaget at det har blitt et motenavn, særlig matilde med -e. men det er veldig fint.
jente og gutt Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Ja, og det skiller seg ut litt fra Mathilde som er mer vanlig.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Verdens fineste navn! Datteren min på 13 mnd heter nemlig det, skriver det på samme måten også. Har fått masse bra tilbakemeldinger på det gjennom året som har gått! Hvilke andre navn liker du? Jeg driver å pønsker på navn til eventuell nr to, og vi har nok ganske lik smak...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Liker Vilma, Vilja, Gyda, Ylva, Emilie, Susanne, Synne, Solvei. Noen du likte?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Vilja var spesielt fint, synes jeg.. Guttenavn da?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Stian, Magnus, Marius, Martin, Conrad, Leander, Erlend, Tinius, Emil liker jeg. Likte du noen av dem? Hvilke andre navn liker du? Jente- og guttenavn?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har også Konrad på min liste! Leander og Tinius er også litt fine. De andre blir navn jeg kanskje forbinder med gutter på min egen alder.. Jentenavn jeg liker: Hedvig, Mathea, Kaspara, Abelone, Filippa, Adele Guttenavn: (ekstremt vanskelig!), men: Ferdinand, Gustav, Konrad, Olav, Helmer/Hilmer, August Liker litt gammeldagse navn som du sikkert skjønner..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 ojoj, vi har nok ganske lik smak!! Barna våre heter 2 av navnene du har nevnt her!! Gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå