Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som har det? Hva putter dere inni? Koker dere feks gulrøtter i noen min først så den blir litt myk..? Kan hun få rått eple feks? So many questions-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Vi hadde, men har rotet den bort Får kjøpe ny. Puttet alt mulig av frukt og sånt inni der og Sigurd tygget i vei! Eple, pære, appelsin og tomat har vi i hvert fall brukt. Ananas tålte han ikke helt, for han fikk utslett, så det gir vi ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk76 Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 vi har en sånn, og her er melon veldig populært!! Hun suger ut all saften, så det bare er en liten klump igjen av melonen! Koser seg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har det, men har bare prøvd med eple og pære. Selv om han er veldig glad i fruktmos så har han ikke likt eple og pære når det er i babysafe feederen. Fint du skrev dette innlegget her. Det minner meg på at jeg må handle litt mer frukt i morgen for å se om det kanskje er noe annet han kunne like... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå