Gå til innhold

Utslett i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt lille nurk har plutselig fått utslett i hele ansiktet....litt eksemaktig. Har hørt om hormonutslett, men er det SÅ mye. Hvor lang tid tar det før det forsvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde også MYE! Det var ganske rødflammete og knudrete å ta på.

Heldigvis plages de ikke av det, og det går bort etterhvert. Lillegutt var ille i et par dager, så ble det bedre og forsvant nesten helt i løpet av en uke.

Skrevet

Godt å høre :)....vi blir så bekymret for alt.

Skrevet

Oliver hadde slikt utslett i nesten en uke, så plutselig var det borte like fort som det kom

Skrevet

Gutten min har også det! Masse på kinnene, og litt på haka..

Har hatt det i en uka ca, men tror det er i retur nå, syns han har litt mindre av det i dag.

Har hørt om diverse kremer o.l. en kan smøre på som visstnok skal få det bort men har valgt å ikke gjøre noe. Går vekk av seg selv...

Hissig melkeutslett/hormonutslett ser litt ille ut, særlig når en helst vil vise frem et "prakteksemplar" av en baby;-) Men babyene våre er like nydelige fordi om! OG det forsvinner etter noen dager, som de andre her sier:-)

Skrevet

Det virker som det roer seg hos jenten min allerede :) Er glad for å høre at det er helt vanlig....då trenger eg ikke bekymre meg for at hun reagerer på noe.

Skrevet

Er dere sikre på at ungene deres ikke er for varme??

Slike små røde "kviser" kan komme av at de er for varme. De svetter jo ikke på samme måte som oss voksne enda, så for mye klær resulterer ofte i små nuppeutslett i ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...