Gå til innhold

Ang samsoving


bebito:-)

Anbefalte innlegg

Når de kommer over i deres seng om natta bruker dere barnets egen dyne da? og hva med hodepute? voksenpute, barnepute eller ingenting? Kjekt med en plass en kan stille alle de rare spørsmålene en har..hi hi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bruker somregel dyna si eller så ligger ho i sånn sovepose.. bruker ikke pute...:)

sover ikke så mye i senga vår nå lenger...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han kommer i senga er det stort sett puppen han sover ved, og da ligger han under dyna mi inntil meg :o) Vi har dobbeltdyne, og han koser seg voldsomt når han ligger mellom oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover under egen dyne til hun skal ha pupp...men hun sover i vår seng fra hun legger seg, da... Etter puppen har kommet fram blir hun liggende under min dyne... :) Ingen pute til henne....hun ligger bare og snuser på min... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin har aldri sovet sammen med oss. Men nå av og til våkner han i halv 6-tiden med bæsj i bleia. Da pleier jeg å skifte på han, så legger jeg han i pappaen sin seng. Han har allerede stått opp da. Da ligger på pappaen sin pute under pappaen sin dyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med dynen hannes visst han skal sove i vår seng. Men det er veldig sjeldent. Er bare visst han absolutt ikke vil falle til ro i sin egen seng igjen etter morgenpuppen. Både han og vi sover best når han ligger i sin egen seng. Men er jo kjempe kos at han sover litt sammen med oss av og til :-)

Vi bruker ikke pute til han. Men når han ligger i vår seng ligger han å sutter på hjørnet av min pute :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samsov før og da hadde han egen dyne. Nå sover han i egen seng på eget rom. Men første formiddagsluren sover vi ofte sammen, og da sover han og jeg sammen i vår seng og deler dyne. Men han har ingen pute, bare en gulpeklut under hodet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...